EnglishGermany

Publikačná činnosť za rok 2020

ADE - Majzlík Róbert - Laktišová Petra (50 % - 50 %): The influence of test format on language test performance. ФИЛОЛОГИЧЕСКИ ФОРУМ : Philological forum. Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch. ISSN 2534-9473 (електронно издание/ online).

ADE - Laktišová Petra - Majzlík Róbert (50 % - 50 %): Taking advantage of technologies : using a multiplatform tool for formative assessment in English language classes. ФИЛОЛОГИЧЕСКИ ФОРУМ : Philological forum. Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch. ISSN 2534-9473 (електронно издание/ online).

ADE - Moravčíková Danka - Verešová Marcela - Hrebeňárová Lucia - Laktišová Petra (33 % - 33 % -17 % - 17 %): Elderly and young people's attitudes towards intergenerational learning : the Slovak perspective. SAR Journal - Science and Research; Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch. ISSN 2619-9955, DOI: 10.18421/SAR24-04.
AED - Laktišová Petra (100 %): The concept of mobile assisted language learning : a review of the vocabulary acquisition studies. English matters XI (acollection of papers); domáci recenzovaný vedecký zborník. ISBN 978-80-555-2618-8.
AFD - Laktišová Petra (100 %): Využitie prvkov konceptu bádateľsky orientovanej výučby v kontexte odborného jazykového vzdelávania na technicky zameranej univerzite. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte VII; recenzovaný zborník konferenčných príspevkov. ISBN 978-80-228-3233-5.
AFC - Laktišová Petra - Bolečková Júlia (50 % - 50 %): Teaching ESP with inquiry - based learning activities incorporated. INTED 2020 [print, electronic] : 14th annual International Technology, Education and Development Conference. - 1. vyd. - Valencia: IATED, 2020; recenzovaný zborník konferenčných príspevkov. ISBN 978-84-09-17939-8.
AFC - Bolečková Júlia (100 %): The advantages and disadvantages of online testing via the specification of appropriate test tasks. INTED 2020 : 14th annual International Technology, Education and Development Conference. - 1. vyd. - Valencia: IATED, 2020; recenzovaný zborník konferenčných príspevkov. ISBN 978-84-09-17939-8.
AFD - Bolečková Júlia (100 %): Rozvoj autonómneho učiaceho sa prostredníctvom digitálnych technológií. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte VII; recenzovaný zborník konferenčných príspevkov. ISBN 978-80-228-3233-5.
AED - Boldizsárová Gabriela (100 %): Špecifiká výučby odborného cudzieho jazyka pre cudzincov. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte VII; recenzovaný zborník konferenčných príspevkov. ISBN 978-80-228-3233-5.
AFD - Bruk Jozef (100 %): K niektorým lingvistickým fenoménom podporujúcim interkomprehenziu medzi L2 (angličtinou) a L3 (nemčinou). Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte VII; recenzovaný zborník konferenčných príspevkov. ISBN 978-80-228-3233-5.
ADE - Kissová Olga (100 %): Contrastive analysis in Teching English Pronunciation - extended full version. SWS eJournal of Social Sciences and Art; ssajournal@sgemworld.at (online ). ISSN 26640104.
AED - Lopušanová Jana (100 %): Náročnosť odborného prekladu, návrhy a postrehy. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte VII; recenzovaný zborník konferenčných príspevkov. ISBN 978-80-228-32335.
AFD - Němečková Lucie (100 %): Prínosy a úskalia dištančnej formy výučby cudzieho jazyka. Náročnosť odborného prekladu, návrhy a postrehy. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte VII; recenzovaný zborník konferenčných príspevkov. ISBN 978-80-228-3233-5.
AFD - Sršníková Daniela (100 %): Rozvoj autonómie učiaceho sa v kontexte cudzojazyčnej výučby na univerzite technického zamerania. Aplikované jazyky v univerzitnom kontexte VII; recenzovaný zborník konferenčných príspevkov. ISBN 978-80-228-3233-5.
ADE - Trabalíková Jana (100 %): Generations are learning together. Annals of the "Constantin Brancusi" University of Targu-Jiu; Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch. ISSN 1844-7031.
AEC - Trabalíková Jana (100 %): The power of case studies at the course for university teachers. Profesjonalizacja roli nauczyciela akademickiego; vedecké práce v zahraničných recenzovaných zborníkoch, monografiách. ISBN 978-83-233-4818-4.