EnglishGermany

Všeobecné podmienky Akadémie Leonarda da Vinci - letnej jazykovej školy

1. Všeobecné informácie o poskytovateľovi
Univerzitná škola jazykov Ústavu celoživotného vzdelávania Žilinskej univerzity v Žiline, so sídlom Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, IČO 00397563, prevádzka Ulica 1. mája 32, 010 26 Žilina (ďalej len „UŠJ“) poskytuje služby v oblasti jazykového vzdelávania. Akadémia Leonarda da Vinci - letná jazyková škola (ďalej len Akadémia) na UŠJ sa riadi týmito všeobecnými podmienkami, ktoré upravujú práva a povinnosti a ďalšie podmienky vzťahujúce sa k organizácii Akadémie.

2. Prihlásenie sa na Akadémiu
Zákonný zástupca dieťaťa potvrdzuje účasť na Akadémii podaním záväznej prihlášky v papierovej alebo elektronickej forme a zaplatením platby v plnej výške. Tým sa dieťa stáva účastníkom Akadémie.

3. Platba

3.1 Cena Akadémie je uvedená na www.ucv.uniza.sk v sekcii Akadémia Leonarda da Vinci.

3.2 Cenu za Akadémiu (účastnícky poplatok) je možné uhradiť:

a) prevodom na účet č. SK68 8180 0000 0070 0008 0778, variabilný symbol: 4200 alebo vkladom v hotovosti na tento účet,
b) poštovým poukazom na účet č.SK68 8180 0000 0070 0008 0778, variabilný symbol: 4200, adresát: Žilinská univerzita, Ústav celoživotného vzdelávania, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, do správy pre adresáta uveďte meno a priezvisko účastníka, Akadémia.

3.3 Splatnosť ceny Akadémie je uvedená v pokynoch k platbe, ktoré zákonný zástupca účastníka dostane e-mailom. Ak zákonný zástupca neuvedie v prihláške e-mailový kontakt, budú mu pokyny k platbe oznámené telefonicky.

3.4 Zákonný zástupca účastníka zamestnaný na UNIZA má možnosť využiť príspevok zo sociálneho fondu na preplatenie účastníckeho poplatku, resp. jeho časti.

4. Storno podmienky

4.1 Zákonný zástupca môže kedykoľvek zrušiť prihlášku, pričom podmienky vrátenia účastníckeho poplatku a storno poplatky sú nasledovné:
a) stornovanie prihlášky na Akadémiu do 28. 6. 2024 – storno poplatok: 7 % z uhradeného poplatku
b) stornovanie prihlášky na Akadémiu do 1. 7. 2024 1. turnus, do 8. 7. 2024 2. turnus, do 15.7.2024 3.turnus - storno poplatok: 50 % z uhradeného poplatku,
c) stornovanie prihlášky na Akadémiu po vyššie uvedených termínoch – storno poplatok: 100% z uhradeného poplatku.

4.2 UŠJ má právo neprijať účastníka do Akadémie z dôvodu naplnenia kapacity. Prednosť majú účastníci, ktorí sa prihlásili skôr a zaplatili účastnícky poplatok. Dňom úhrady sa rozumie deň pripísania finančných prostriedkov na účet UŠJ.

4.3 UŠJ si vyhradzuje právo zrušiť bez náhrady účasť účastníka na Akadémii, a to v prípade, že svojim správaním ohrozuje majetok alebo zdravie ostatných účastníkov Akadémie alebo zamestnancov a lektorov UŠJ alebo závažným spôsobom narušuje priebeh Akadémie. Takisto v prípade, ak účastník neuhradí dohodnutý poplatok v lehote jeho splatnosti, príp. v dodatočne poskytnutej lehote na úhradu zo strany UŠJ.

4.4 Ak dôjde k neotvoreniu Akadémie alebo k organizačnej zmene v podmienkach Akadémie, bude zákonný zástupca účastníka bezodkladne informovaný prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak zákonný zástupca so zmenou v podmienkach Akadémie nesúhlasí, je oprávnený od podanej prihlášky odstúpiť. V takomto prípade mu bude vrátený účastnícky poplatok, resp. jeho alikvótna časť (ak už účastník časť Akadémie absolvoval).

4.5 V prípade vrátenia časti alebo celej výšky účastníckeho poplatku bude čiastka na základe požiadavky zákonného zástupcu účastníka prevedená na ním uvedený účet do 30 dní od oznámenia tohto účtu UŠJ.

5. Spôsob odchodu domov

Zákonný zástupca účastníka Akadémie v prihláške vyznačí jeho spôsob odchodu domov po skončení vyučovania. Čas odchodu je účastník povinný dodržať. Po stanovenom čase odchodu UŠJ už za účastníka nezodpovedá.

6. Alergie a zdravotný stav

Zákonný zástupca poskytne UŠJ potrebné informácie ohľadom aktuálneho zdravotného stavu a prípadných alergií účastníka Akadémie za účelom zabezpečenia poskytnutia zdravotnej pomoci v prípade, ak to bude potrebné. Za týmto účelom zákonný zástupca účastníka Akadémie predloží fotokópiu potvrdenia o zdravotnom poistení dieťaťa (kartička poistenca).

7. Vymeškané hodiny

Za neúčasť účastníka na výučbe neposkytuje UŠJ žiadnu finančnú kompenzáciu. V odôvodnenom prípade (na základe predloženia lekárskeho potvrdenia), bude každá žiadosť o kompenzáciu posudzovaná a prehodnotená individuálne.

8. Vydávanie osvedčení / diplomov

Po úspešnom absolvovaní Akadémie má účastník nárok na osvedčenie/diplom. Osvedčenie/diplom sa vystavuje podľa osobných údajov uvedených v prihláške. Ak dôjde k zmene osobných údajov (zmena priezviska), je potrebné ju oznámiť mailom pred ukončením Akadémie, inak bude osvedčenie/diplom vydané s pôvodnými údajmi.

9. Sťažnosti

Riešené budú len sťažnosti, príp. podnety podané písomne, a to do 30 kalendárnych dní. UŠJ po preštudovaní, príp. prešetrení podanej sťažnosti (podnetu) oboznámi zákonného zástupcu účastníka s možným riešením, resp. s výsledkom prešetrenia podanej sťažnosti (podnetu).

10. Práva duševného vlastníctva

Zákonný zástupca účastníka výslovne berie na vedomie, že akékoľvek materiály poskytnuté mu zo strany UŠJ sú predmetom práv duševného vlastníctva. Za týmto účelom sa zákonný zástupca účastníka výslovne zaväzuje zdržať sa akéhokoľvek konania, ktorým by bez predchádzajúceho súhlasu oprávnenej osoby zasiahol do týchto práv, a to najmä vyhotovením rozmnoženín (kópií) materiálov.

11. Záverečné ustanovenia

Tieto Všeobecné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 10.6.2024.
Akékoľvek zmeny týchto Všeobecných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke https://ucv.uniza.sk/skola-jazykov/akademia-leonarda-da-vinci/vseobecne-podmienky-akademia-leonarda-da-vinci/ ak nie je uvedený neskorší dátum.