Predovšetkým, dbajme na to, aby cesta hodnotenia na našich predmetoch:
V dokonale prepojenom cykle vzdelávania (výstupy, ciele – metódy – hodnotenie) budeme mať istotu, že napĺňame aj aktuálne štandardy SAAVŠ (https://saavs.sk/wp-content/uploads/2020/09/Standardy-pre-vnutorny-system-zabezpecovania-kvality-2.pdf). Tieto požadujú, aby bolo na vysokej škole učenie sa, vyučovanie a hodnotenie orientované na študenta. Navyše zdôrazňujú, že na vysokej škole:
Možno nám teraz napadli otázky: „Ako sa môžeme zdokonaľovať v oblasti hodnotenia študentov?", „Využívame rôznorodé metódy hodnotenia výsledkov vysokoškolských študentov?" Aj za predpokladu, že áno, vždy môžu byť pre nás užitočné informácie, ktoré Vám bude prinášať v tejto časti postupne Newsletter – UNIZA učí excelentne.
Inšpirácia: The University of Edinburgh: Taught Assessment Regulations (Academic Year 2021/22) (https://www.ed.ac.uk/files/atoms/files/taughtassessmentregulations.pdf)